Friday, 13 June 2008

İş / Okul Hakkında-English About job

İş / Okul Hakkında - English About job / School

Ne iş yaparsınız ? - What do you you do ? / wot du yu du: /

İşiniz ne ? - What's your job ? / wots yo: cob /

Ben memurum - I' m a civil servant / aymı sivil sö:vınt /

Bir fabrikada çalışıyorum - I work in a factory

Özel bir şirkette çalışıyorum . - I work in a private company.

Emekliyim - I'm retired.
Öğrenciyim - I'm student
Halen okuyorum - I'm still at school

Hangi okula gidiyorsun ? - What school are you attending ? / wot skul:l yu ıtending /

Liseye gidiyorum. - I'm going to high school.

Üniversiteye devam ediyorum. - I'm attending the university.

Hangi bölümdesiniz? - I don't go to school , I work.

Okumuyorum, çalışıyorum - I don't go to school, I work.

Hangi okuldan mezunsunuz? - What school did you graduate from?

Liseyi bitirdim. - I finished the high school. / ay finişt hay sku:l /

En son hangi okuldan mezun oldunuz? - Which school did you fnish last?

... Üniversitesinden mezun oldum. - I graduated from .... University.

Alıntı: Fono - İNGİLİZCE Hemen Konuşma Kılavuzu

No comments:

---[ () Bu Blogdaki Materyallerin ve yazıların hepsi ingilizce üzerine hazırlanmış Kitap, dergi, ebook ve çeşitli web sitelerdeki materyallerin ve yazıların derlenmesiyle hazırlanmıştır. () ]----

İngilizceniz Hangi Seviyede?

Followers

Did you find the information you're looking for / aradığınız bilgiyi bulabildiniz mi?